Buba's Art

Мед + лимон + орехи = здраве

11 коментара

Днес ще ви предложа малко здраве. За подсилване на имунната система ще се борят медът, лимонът и орехът.  Когато бях малка всяка настинка се лекуваше по този начин. Голяма част от моите роднини се занимаваха с пчеларство. Сега са по-малко. И мед у дома винаги е имало. Веднъж баба ме беше намазала цялата с мед и ме беше обвила с вестници, след като цял ден бях играла на снега и се прибрах доста настинала, с температура и т.н. На другия ден се събудих като нов човек. И пак навън :)  Няма да ви говоря за полезните свойства на трите продукта, които се използват. Информация има много. Сетих се да споделя ‘рецептата’ с вас сега, когато времето е доста капризно, променливо и най-вече разболяващо.

За приготвянето на един буркан са ви необходими 1 лимон с остъргана кора и нарязан на дребно, шепа нарязани на едро орехи и малко повече от 1/2 буркан мед (или колкото да си допълните буркана). Всичко това се обърква и се взима по 2-3 лъжици на ден. Препоръчвам ви да не си правите големи количества, а за около седмица, две напред. Използвайте истински мед. В повечето случаи от магазините се купува глюкоза за съжаление. Това е.

Пожелавам ви нормално за сезона време и здраве :)

11 мнения по „Мед + лимон + орехи = здраве

  1. БОРЯНА, СНИМКАТА С МЕДА, ОРЕХИТЕ И ЛИМОНА Е МНОГО СЪБЛАЗНИТЕЛНА. АЗ СИ ПРИГОТВИХ СЪЩОТО, НО ДОБАВИХ И ИНДРИШЕ. БЪДЕТЕ ЗДРАВИ, ВИЕ И ВАШЕТО СЕМЕЙСТВО И ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ НА КОЛЕДНИТЕ И НОВОГОДИШНИТЕ ПРАЗНИЦИ! ЛЮБОВ И СВЕТЛИНА!

  2. Маргарита, добре сте дошла в блога ми :) Благодаря ви за прекрасните думи и пожелания! Незабравими празници и от мен :)

  3. във момента ям мед и орехи но при мене нещата са по друг начин орехите са начукани на много ситно и са разбъркани със чист мед .ям по две три лъжици на ден и се чувствам много добре.по принцип го почнах заради сърцето.сега се чувствам прекрасно

    • Стилян, добре дошъл в блога ми :) Този вариант също е удачен. Особено за хора, които не обичат много лимони или пък при децата. Медът и орехът са изключително полезни, а лимонът само ги допълва с високото си съдържание на витамин Ц , който ни е така важен, но пък можем да си добавим и по други начини, да речем от зелето или пък чай от шипка :) Поздрави и хубави дни :)

  4. Pingback: Мед + лимон + орехи = здраве | Информ@ЛИЧНО

  5. Освен орехи може да се добавят и сурови бадеми.
    Аз лично съм твърдо „ЗА“ естествените имуностимулатори! А и в интерес на истината е вкусно.За тези, които не обичат „дъха“ на меда- може да се добави малко ванилия!

  6. Да, бадеми също могат да се добавят и дори е още по-добре :) А естествените имуностимуланти са най-доброто, което можем да предложим на организма си :) Поздрави от мен, Доби :)

  7. Здравейте! Искам да попитам, ако орехите и медът са преседели в буркан около 3-4 месеца, дали има опасност орехите да са се развалили? За меда знам, че не може да се развали и предполагам предпазва орехите от разваляне, ако са смесени. Някой знае ли със сигурност? Благодаря ви!

    • Здравейте! Не би трябвало да са развалени ядките, щом са били в мед. Поне не и за такъв период. Друг е въпроса, ако сте смесили и с лимон, той издържа по-малко време и ми се е случвало да се е отделил от меда и да се разваля. Надявам се да съм ви била полезна :)

  8. pchelenmed.net от тук може да си закупите истински натурален пчелен мед в комбинация с лимон аз останах много доволна

Вашият коментар

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 61 other followers