Buba's Art

Салата от печени чушки – сега е моментът!

6 коментара

Забелязали сте, нали ?! Дойде ли есента от всяка улица, всеки блок и всеки вход се разнася ухание на печени чушки. Биват сложени в буркани, фризери и манджи, но най-бързо и много, много вкусно е на салата от печени чушки. Всъщност за мен това не е салата. За мен това е идеалното основно ястие за края на лятото, когато с късче препечен хляб и порция от тези чушки мога спокойно да забравя, че съществува и друга храна. Имате ли чушкопек? Аз не, но това не е проблем. Включвам фурната да загрява на 240 градуса, измивам чушките и ги слагам да се пекат директно на скарата като ги обръщам от време на време. Като се запекат от всички страни ги слагам в тенджерка под похлупак, за да се задушат и обелят по-лесно. В това време си нарязвам на ситно много магданоз (за десетина чушки – половин връзка), чесън (колкото повече, толкова повече ;), добавям сол оцет 3-4 лъжици, повечко зехтин и една лъжица мед.  Обърквам всичко много хубаво. Обелвам чушките и или ги нарязвам и отстранявам дръжките или както по-горе си ги подреждам в купа цели. Заливаме със приготвения сос и сервираме. Ако няма да се хапват веднага може да стоят в хладилник, когато е топло това е дори още по-добре. Препеченият хляб е задължителен, доброто настроение също :)

Хубава есен от мен :)

За да харесаш страницата ми във Facebook тук :)

6 thoughts on “Салата от печени чушки – сега е моментът!

  1. …и парче сирене :)
    Поздрави :)

  2. Обожавам аромата на печени чушки :) тази салатка ми е любима , а твоята изглежда много вкусно Борянка !

  3. Обожавам чушки печени! И аз така ги пека във фурната:)Днес отново правих, добавям майонеза и чесън, също е много вкусно:)
    Хубава седмица!

  4. Траяна , не съм пробвала с майонеза, но нищо не пречи :) Хубава седмица и на теб :)

Вашият коментар

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 66 other followers